In מאמרים

איך בוחרים משרד פרסום?

העולם שלנו הוא עולם של תדמיות והוא בעיקר עולם תחרותי.
משום כך משרדי הפרסום בעולמנו חווים עדנה של ממש וניתן לומר שעבודתם קשורה בכל דבר ודבר בחיינו.
משרדי פרסום משפיעים על נראות של מוצר כזה לעומת מוצר אחר ולכן כאשר אנו עורכים קניות בסופרמרקט,
בוחרים רכב חדש או רוכשים רהיטים לבית, אנו תמיד מושפעים מהם.
הדבר היפה הוא שאנחנו לא תמיד מודעים לעבודתם וניתן להניח שככל שנהיה פחות מודעים לעבודתם,
כך היא תהיה מוצלחת יותר.

מה עושים במשרד פרסום?

עבודתם של משרדי הפרסום עוסקת במיתוג המוצר,
פרסומו ויצירת עניין ציבורי סביבו.
משרדי הפרסום מציגים פרסומות גדולות ובוהקות אך גם עוסקים בפרסום סמוי מן העין.
משום כך בבחירת משרד פרסום דרושים כמה וכמה קריטריונים שאליהם יש לשים לב.
הדבר החשוב ביותר עוד לפני שפונים אל משרד פרסום’
הוא שבעל העסק ומי שממונה בעסק או בחברה על מערך השיווק יידעו מהו קהל היעד,
מהי מהות המוצר ויבנו מערך ציפיות.
עם אותה תכנית ניתן לגשת ולבחור משרד יחסי ציבור שיגשים אותה ויוציא אותה לפועל.

איך לבחור משרד פרסום?

בבחירת משרד דרושים לא רק ניסיון בתחום הפרסום,
אלא גם היכרות עם קהל היעד.
משום כך לאחר שבנינו תכנית כללית יש למצוא את אותו משרד שמתמחה בפניה לסוג הזה של קהל היעד.
משרד שפונה למגזר העסקי יכול להיות מקצועי למדי בתחומו,
אך לא להפגין מקצועיות רבה מדי בתחום של שיווק ברשתות החברתיות.
משרד כזה יכול לעזור לנו גם למקד את הפניה לקהל היעד או להציע קהלים נוספים שעליהם לא חשבנו.

עלינו לבחור משרד שיידע ויכיר את המוצר שאנו משווקים או את השירות שמספק העסק.
חברת מיתוג שבקיא בתחום הביטוח יכול להיות יעיל מאד לסוכנויות ביטוח אך לא לחברה שמציעה שירותי היכרויות.
מסיבה זו יש לוודא כי אותו משרד הוא בעל ניסיון בתחום,
מכיר את המונחים המקצועיים, המתחרים ומוצרים דומים ועוד. בנוסף,
יש לוודא כי המשרד מכיר את כל החידושים הטכנולוגיים
ועושה שימוש בכל הפלטפורמות השיווקיות שקיימות כיום,
לרבות מדיה חברתית ברשת, דיוור ישיר ועוד.

קרא עוד:


  • הגעתם עד לפה...

    לא תרצו הצעת מחיר?

    שירות לקוחות:

    077-543-9142 / 052-605-6496 מירב

    או מלאו את הפרטים ונחזור בהקדם

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

פתח צ׳אט
1
צריכים עזרה?
היי זו מירב מסהר פרסום, איך אוכל לעזור?